1 comment
100% full Not resolved

04 / 05 / 14 - 08 : 01 AM - w35911561 - Credit card - 32.81 EUR

Hi ,

I have placed an game credit order of 32.81 EUR ($45.04) on this website : www.rs4us.com.

I paid it with my credit card via paymentwall.

it's been 2 days passed and I still haven't received anything

I sent a few messages, but they don't answer me.

I would like to request a refund please.

Regards,

F.A.

9 8 7 5 6 8 2 4 6 7 9 8 7 3 5 9 1 6 5

Review about: Refund.

Review #481853 is a subjective opinion of a user.

PRODUCT OR SERVICE Not specified
Reason of Review / Monetary Loss Not specified / $45
Preferred solution Not specified

Had an Experience with Paymentwall?

Write a review

Comments

Comment as anonymous or
Terms of Service
Post Comment
Cancel
Paymentwall Support
#957668

Hello,

We are sorry for the delay you experienced in receiving your order the time you purchased it. We understand it has been a while when you requested refund for this purchase but we still want to make sure you get assisted properly. If there is still anything you need help with or you still need a follow up regarding your order with reference w35911561, please send us an email via support@paymentwall.com

We look forward to hearing from you.

Regards,

Paymentwall Team

You May Also Like