Carnegie, Pennsylvania
0 comments
100% full Not resolved

I've given this particular chain of car washes two chances.The first location in Washington, PA left my car hazy and covered in white speckles and did little to remove the dirt that was on upon entrance.

I assumed that since this is an unmanned station that it was a station maybe in need of some service/tune up. While on my way home today I stopped at the location about 3/4 miles from my home in Carnegie, PA. There was a line so I assumed, "If there is a line this one must be better." I gave the $15 premium wash a try (again) and when the process was complete took a moment to inspect my vehicle since the last experience was sub-par. This time was even more frustrating.

Parts of the car that weren't noticeably dirty before I entered the car like around the top of the doors roof were now covered in a sludgy haze, and there were specks that looked like I just flew under a flock of well fed birds...there is a visible line of "clean" area across the side of the car, i'm assuming this is where most of the high pressure water was hitting the vehicle, but the rest of the car is gross. That's $30 down the drain and now I'm going to have to spend more money to get the gunk off my car that they sprayed on.

The pictures I have attached were taken immediately after leaving the car wash...they have a 3 star rating on Google, but all of the reviews are either 1 star (most of them) or 5 star (2 of them that I'm assuming are employees of the wash.) All of the 1 star reviews have strikingly similar stories to mine, and based on those reviews I don't see myself getting my money back...they are advertising a car wash, but since it does not actually wash the vehicle I would hope the Better Business Bureau would take action because this is false advertising and quite frankly is a scam...

Review about: Laser Wash Group Platinum Wash Package.

I didn't like: Quality, Price, Dirtier car.

Review #668012 is a subjective opinion of a user.

1.3
Diversity of Products or Services
Staff
Customer service
Price Affordability
PRODUCT OR SERVICE Not specified
Reason of Review / Monetary Loss Bad quality / $30
Preferred solution Fix your machines or shut down. They do not work. It's false advertising, a rip off, and disgusting business ethics. Do you read your google reviews? How would you feel if someone took your 15 dollars and then sprayed gunk all over your car? It's theft.

Had an Experience with Laser Wash Group?

Write a review

Comments

Comment as anonymous or
Terms of Service
Post Comment
Cancel
Be the first to start a discussion

You May Also Like

Speedway Gas Station - Ripped off at the Speedway Diesel pump Speedway Gas Station "The sign clearly says $2.29, the pump charged $2.399.When i spoke with the cashier she said others also complained..." Read more Bethpage Car Wash - CRIMINAL OWNER RUINED MY SON'S CAR Bethpage Car Wash "My son brought in his Chevy Avalanche to BETHPAGE CARWASH for a standard wash. When the vehicle emerged from the washing bay, he noticed that the beautiful chrome rims on..." Read more Interstate National Dealer Services - "VEHICLE ALERT NOTICE" - They try to force a payment over the phone Interstate National Dealer Services "This company sends a "VEHICLE ALERT NOTICE" in the mail, urging recent car buyers to call the number provided within 5 business days. They try to get you to make a..." Read more Ziebart - AVOID AT ALL COST - Poor Tint Poor Service - Poor Company Ziebart "I am posting this review for my Son who has had a Very Negative experience with Ziebart Poe Ave. (Vandalia, Ohio) & Ziebart Troy, Ohio. Avoid Ziebart &..." Read more Color By Pascale - SCAM Color By Pascale "I ordered $60 worth of products. I received tracking info. Seemed fine until it delivered my package to South Carolina. I live in New York City. Zero response from the..." Read more Quay Eyeware - QUAY Australia doesn't stand behind its products Quay Eyeware "Cute glasses however terrible quality! Cheap plastic...I purchased them online at Nordstrom.com. I owned the AVIATOR for 2 months and when I put it on my head it snapped. I..." Read more Rudelyns Sari Sari Store - Poor Packaging and Poor Service Rudelyns Sari Sari Store "I'm surprised that some people even got responses! I emailed on multiple occasions, and never even recieved 1 back. Due to this and the amount of time it was taking..." Read more Coleman Furniture - Horrifying experience Coleman Furniture " purchased my sofa on April 23, 2017. I received a recliner sofa and love seat where the sofa has a gap between the base and the back.I sent over..." Read more