100% full Not resolved

First Issue:

I have a Reseller Plan with another web hosting provider, and I contact GreenGeeks to know if they can do my website's migration. They said that the migration was free of charge and could take 24-48 hrs, so, I signed up the Seed Reseller Plan and paid $19,95 by PayPal, transaction 6M093869DV0462836.

I openned a ticket (TXY-181-86859) on 2015-11-21, but only on 2015-11-26 in the morning (five days after), they said that they didn't able to migrate some accounts from my current hosting provider because some issues. I replied at same time to inform that i fixed the issue in my current server, but i didn't received an answer at least, so, i requested the Service Cancellation on 2015-11-27 in the morning and request the full refund.

Second Issue:

I openned another ticket (IAY-604-22792) to request the cancellation and the full refund on 2015-11-27, but only on 2015-11-30, after several replies from me, i received this answer:

----------------------------------------

Author: Brett Deyo (Staff Reply) Posted On: 2015-11-30 10:11:47Email Address: support@greengeeks.com

Hello Bruna,

Please allow 3-5 business days for processing.

Thank you and have a great day,

Brett DeyoQuality Assurancesupport@greengeeks.com

----------------------------------------

But in 2015-12-03 i openned a dispute in PayPal because they didn't replied my Cancellation ticket and didn't made the refund. Only on 2015-12-07 they replied the ticket:

----------------------------------------

Author: Greg F. (Staff Reply) Posted On: 2015-12-07 10:39:39Email Address: support@greengeeks.com

Hello,

Your cancellation request is in *** and we tried to refund it failed, please remove the dispute, so that we can complete the refund as per terms.

.Greg F.GreenGeeks Support Team

----------------------------------------

But they made me close the dispute in PayPal only to refund $15.00, but i paid $19,95. At this moment the scam begins, they said that $ 4.95 was to paid for ClientExec License:

----------------------------------------

Author: Greg F. (Staff Reply) Posted On: 2015-12-07 11:09:34Email Address: support@greengeeks.com

Hello Bruna,

You have been refunded correctly according to the terms we have hold $4.95 as an addon client exec fee.

.Greg F.GreenGeeks Support Team

----------------------------------------

Author: Greg F. (Staff Reply) Posted On: 2015-12-08 10:21:01Email Address: support@greengeeks.com

Hello Bruna,

Please ref link: https://www.greengeeks.com/legal/tos

"the customer will be refunded all hosting charges made to their credit card minus any setup fees, domain name or add-ons (included and/or purchased) are non-refundable."

.Greg F.GreenGeeks Support Team

---------------------------

But i never used ClientExec, and they said in their website that this ClientExec license is a courtesy if you sign up any Reseller Plan, as you can see in the link: https://www.greengeeks.com/reseller-hosting/

"FREE Hosting Billing System

We include a free ClientExec license ($12/mo value) for you to use to automate management of your clients including invoicing, support helpdesk, automated provisioning and more."

But they didn't tell to client if you request the "FREE" ClientExec license, you will be charged $4.95 if you request the 30-day refund, so, this is a scam to me.

When i openned a ticket (KCZ-999-72322) to request the "FREE" ClientExec, they replied like this:

---------------------------

Author: Ugo S. (Staff Reply) Posted On: 2015-11-21 09:32:13Email Address: support@greengeeks.com

Hello Bruna,

Yes, the license for your ClientExec system is provided to you for free and will remain free for you as long as you have a hosting account.

Please get back to us if you need any further assistance and let us know how else we can help.

Thank you and have a great day,

Ugo S.GreenGeeks Support Team

-----------------------------

Be aware!

Review about: Greengeeks Web Hosting.

I didn't like: Refund policy, Website transfer service, Support, Live chat, Server features.

Review #752787 is a subjective opinion of a user.

1.3
Website
Customer service
Staff
PRODUCT OR SERVICE Not specified
Reason of Review / Monetary Loss Warranty issue / $495
Preferred solution Full refund

Had an Experience with GreenGeeks?

Submit review

Comments

Comment as anonymous or
Terms of Service
Post Comment
Cancel
Be first to start a discussion.

You May Also Like

Arvixe CHEAP in the true sense of the word Arvixe "I have been suffering at the hands of ARVIXE.com for the past 15 days. 1. They charge your credit card without your authorization. Repeated requests to remove my Credit Card Info..." Read more Godaddy - CHEATERS Godaddy "GODADDY ARE CHEATERS . THE CASH PARKING ACCOUNT OF GODADDY IS VERY PATHETIC. GUYS NEVER EVER LIST YOUR DOMAIN NAMES FOR PARKING AT GODADDY.COM THERE WERE MULTIPLE TIMES THAT THE AMOUNT..." Read more Godaddy - Simple hosting package enquiry... MORE confused now! Godaddy "A product expert will be with you soon. Position in *** is 1. Thank you for your patience. You are now chatting with 'Kyle' you - Hi Kyle, you - I'm looking to..." Read more Shopify closed my store twice in three weeks for no reason Shopify "I have signed up with Shopify on Feb 25 2017, once I have added my credit card, my account was immediately suspended. No warning, no limitations, account was disabled and..." Read more Ups - Maternity Clothes Review Ups "I did receive my package on scheduled deivery date BUT i really should have had it much sooner than that. I live in Central Texas and have dealt with packages..." Read more Le Vian - Review in Luxury / Jewelry category Le Vian "So disappointed with the company....chocolate diamonds keep falling out. I spoke with customer service manager and she won't do anything about it. She says, "you can send it in and..." Read more Knoxville Wholesale Furniture - Sagging mattress. Knoxville Wholesale Furniture "I bought around 6000.00 in furniture at Knoxville Wholesale furniture, at the Callahan Road, location. The mattress I purchased sagged in the middle. I kind of ignored it at first..." Read more Meetup - San Jose/Campbell riding, hiking and anything fun Meetup "I was denied the group membership access because my profile selfies photo was not good enough.. The Stan person is extremely racist and rude. He said that I did not..." Read more