Not resolved
1.0
Details
Customer service
Delivery Service
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Product or Service Quality
Style and Design
1 comment

I have been waiting over SIX MONTHS for them to refund my order that never arrived.

This is just a sample of the dozens and dozens of emails I have sent:

AUGUST16-

I have tried to track the shipment but when I use the confirmation tracking number it says that it doesn’t exist.

Please advise where this order is.

AUGUST 24, 2018

I am astounded at the poor service. Never in my life have I had an order take this long to arrive. A week is a long time in the year 2018.

SEPTEMBER 2018

According to the tracking it has been in transit from the 7th to the 23rd and has just left Hong Kong. If, and when this order arrives, it will be my last. How long have you had my money now? Ridiculous.

OCTOBER 28, 2018 I HAVE NO ORDER AND TOU HAVE HAD MY MONEY FOR MONTHS! Please process refund ASAP.

THEN ON NOVEMBER 2ND I RECEIVED THIS:

Hi Susan,

We will process your replacement order for you now, there’s no need for you to do anything!

We remind you that shipping takes 10-20 business days for orders placed in the US and 10-30 business days outside the US.

Thank you very much for your cooperation in this process

Please do let us know if you have any more issues/queries and we will be glad to help

dec 10, 2018-

No worries, we'll process your refund. A confirmation email will be sent to you as soon as it's processed.

DEC 12,2018

Where is my refund?

Conscious Pets via reamaze.com

Sun, Dec 16, 3:39 AM (3 days ago)

to me

Hi Susan,

Good day!

We are very sorry that you still have not received your refund, but we already forwarded your request.

We sincerely apologize for the delay.

Rest assured that your refund request is in our priority. Kindly bear with us.

Thank you!

I still have no refund. I have called the police and am waiting to hear if they can do something.

Product or Service Mentioned: Conscious Pets Customer Care.

Reason of review: Poor customer service.

Monetary Loss: $200.

Preferred solution: Full refund.

Conscious Pets Cons: I have no product and no refund-scam site.

  • Milo Weasel Activation Ball
  • Milo Activation Ball
  • Conscious Pets Service
  • Conscious Pets Scam
  • Milo Activation Ball Scam
Do You Have Something To Say ?
Write a review

Comments

You will be automatically registered on our site. Username and password will be sent to you via email.
Post Comment
Anonymous
#1713925

Never use this company, keep in mind they send you emails confirming refunds but it never arrives. They keep you on the hook till it’s to late to take it up with the credit card people over 120 days. Don’t wait as soon as they don’t refund contact you credit card and start a dispute