Bloomfield, Iowa
1 comment
Not resolved

Update by user Apr 30, 2013

Update: Company has made additional FRAUDULENT CHARGES to my credit card. I did not even see them until my card company contacted me becasue they thought it was suspicious!

DO NOT deal with this company unless you want to be double/triple charged, extra charges showing up on your card, and be told to "f*** off if you don't like it".

Original review posted by user Mar 29, 2013

After purchasing a repair service and sending in my phone, I was told I needed to buy an unnecessary part - a $2 part that they wanted $45 for! (I know, I bought one myself) When I refused, I was told that I instead needed to purchase a second repair service instead. When I explain that I already had bought the service, they AGREED and then said I just needed to buy the part again instead. When I explained that the part was provided, the AGREED and tried to *** me into buying a second repair service again.

They've been forced to admit that I'VE ALREADY PAID for and provided everything I needed to, but they still twice tried to *** me into paying over 20x what the part should cost and twice trying to scam me by claiming I needed to buy a second repair service.

Clearly they are flip-flopping and backpedaling, struggling to find some way to cheat me by making me pay twice the advertised price in a bait-and-switch scam after fraudulently misrepresenting their repair services.

- - -

As a separate issue, they claim to be a BBB accredited business, but THEY ARE NOT! This is again fraudulently misrepresenting their business.

- - -

My third complaint is that they state it will take "24 to 72 hours for your order to be processed and shipped" - that is up to 3 days for your phone to be back in the mail on its way to you. As as my phone was delivered to them, they said it would take "3 - 5 days" just for a diagnostic, which is unnecessary because I told them exactly what's wrong and what to repair. Two weeks in, and they are holding my phone hostage in the same bait-and-switch scam.

Review about: Cell Phone Repair.

Review #396727 is a subjective opinion of a user.

PRODUCT OR SERVICE Not specified
Reason of Review / Monetary Loss Not specified / $180
Preferred solution Not specified

Had an Experience with CellularDr?

Submit review

Comments

Comment as anonymous or
Terms of Service
Post Comment
Cancel
CellularDR
Glendale, California, United States #888759

We are very sorry that you had a poor experience with our repair services.Our pricing is simple.

We charge a flat rate of $25 for most repairs if you purchase the replacement part required from us. If parts are not needed to fix the phone that is all you pay. Keep in mind all our parts are genuine manufacture parts which are much higher quality and easier to work with than the cheap copies from China. If you choose the provide your own part the we charge double the regular labor fee and cannot provide a normal warranty since the part is not ours and we cannot guarantee the quality.

Now additionally your complaint said that we made multiple additional charges on your credit card after you refused to repair the phone!

Well that is simply not possible. We do not ever see nor have access to any of the customer financial information.

Unless you login and pay for a service on our website, which the transaction is securely processed through our merchant, we cannot ever charge you anything directly.

I hope this clears up some of the misconceptions.Please feel free to contact us and mention this listing and ask to speak with a supervisor if you need additional assistance.

Thank you.

You May Also Like

Frontier Communications - Worst customer service, promise and commitments Frontier Communications "One of the worst communication company in terms of their service, promise and commitments. I asked Frontier to changer their service to $84.99 triple play with 75/75 internet, HD preferred..." Read more Straight Talk Wireless Kept My Number and Refuses to Unlock My Phone Straight Talk Wireless "I left Straight talk (Affiliated with Net10 and subsidiary of Tracfone) because of the 30 day billing. I need my bills to remain on the same day every month. Sometimes..." Read more Acn Phone Service Review Acn "They are horrible ...even if you pay them..half the time the phone doesn't work and then they send you threatening..." Read more Rise Broadband - TERRRIBBBLLLEEE! Rise Broadband "They charged me for 15Mb for over a year with poor bandwidth all the way. FINALLY a tech came out and said the tower won't even do over 5Mb. What..." Read more Samsung Electronics - *** Samsung Samsung Electronics "I am a DIE-HARD Samsung customer (well until recently I was). I mean I have Samsung everything. Phones, TV's, Microwave, Washer/Dryer, Fridge, Freezer. When Samsung releases a new phone it's..." Read more Gbs Enterprises - Sofa had crack on the seat cover Gbs Enterprises "I bought the their warranty for my furniture and paid the money . I filed a claim it has been seven months that I am waiting for the part ,..." Read more Ispg - I paid them for Mobile App and in return they took my money and never done the job. Theif company Ispg "I paid upfront $18K for Mobile App and got some wireframes for approval the next month. I got a bill to pay $6K more for additional features which was approved..." Read more Horrible- HotHeads Hair SHEDDED so much I asked for a refund Hotheads "Paramount would not issue a refund even though a send them pictures of the shedding issues with their hair. I spent over $300 on hair that lasted maybe 5 weeks,..." Read more