1.0
Details
They took my payments. sent me a letter stating they will no longer be able to deliver oil to my home until the base of the oil tank is formed into concrete. In which i agreed They said that it would be done at no cost to me. As per petro the tank is full and can't be...
View full review
ID
#2196265 Review #2196265 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Extreamly poor customer service - they lack honesty
Loss
$100
Preferred solution
Full refund

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

Hasbro - Unreasonable Out of stock Pre-order

2.9
Details
Hasbro - Unreasonable Out of stock Pre-order
I pre-ordered their DLX transformer figure from Hasbro Plus last year, it was set to ship out this June. By June, they said they have to delay the shipment. So I waited, then they said it needs to delay again and again. After that, I email them asking what happened, they gave a stupid response saying yes we need to delay again due to some problems. So I waited again, and again they delayed once again without telling me, not until I go search the product. Then, I email them again. And now they said the product is out of stock, so they can't give me one.

User's recommendation: Don't preorder things from them.

View full review
ID
#2196264 Review #2196264 is a subjective opinion of poster.
Company
Preferred solution
give me the product

Noom - Refunnd

1.0
Details
These guys are trash how can you charge someone for $161 and not even have your account set up yet its crazy. then when you try to contact them its *** *** *** it.

User's recommendation: Don't do it.

View full review
ID
#2196262 Review #2196262 is a subjective opinion of poster.
Company
Pros
  • Too complicated
Cons
  • No customer service readily available
Loss
$200
Preferred solution
Full refund

Lyft - Please can you cancel my ride I did not go anywhere

What I complain about I did not go anywhere but it's stuck on my device I can't cancel they drivers they should know where is it peeking pick up the customer

User's recommendation: What's a gift recommendation the driver's seat should know from where they pick up the customer.

View full review
ID
#2196261 Review #2196261 is a subjective opinion of poster.
Location
Evanston, Illinois
Company
Preferred solution
Please cancel for me that I'd you the one that guy is not coming I cannot cancel an order another driver

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
Verified Buyer

This review is written by an individual who has purchased the reviewed product/service and/or confirms being a paying customer of this company. Check our FAQ

Dhgate - Problems purchasing

1.5
Details
Dhgate - Problems purchasing
My daughter ordered some Nike shoes and paid $ 50.14 and had it deducted 2 times from my bank. I need an answer please
View full review
1 comment
Nadya
#1929910

Hi Maria, We checked the payment made for your order and this was only charged once. Please contact your bank so they can check this further for you.

ID
#2196260 Review #2196260 is a subjective opinion of poster.
Company
Pros
  • Customer services
Cons
  • Bad payment processor
Loss
$50
Preferred solution
Full refund

Nickelodeon - *** needed

I have a serious inquiry directed toward Nickelodeon My question is: What the *** are you doing? You know y'all used to have some fire *** When I turn on the TV I'm trying to see my favorite *** Zoey101? Jennette McCurdy? Oh my God And now all you got is these preteens Bruh, I'm not a *** I'm not trying to look at these little kids and get aroused Now I can't watch Nickelodeon with my *** in my hand anymore Now I'm *** upset This is some *** ***
View full review
ID
#2196259 Review #2196259 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • Could be
Cons
  • No boobeis
  • No titties
Preferred solution
Apology

Ninacloak - Refund

3.0
Details
Too small too small too small and the product is good but customer servive isnt.

User's recommendation: If I get my money back I would recommend the product.

View full review
ID
#2196258 Review #2196258 is a subjective opinion of poster.
Location
Largo, Florida
Company

MeetMindful - Cancel Membership

Your website DOES NOT have an area to cancel membership. You are such a scam. Please respond to me at durgasj@hotmail.com and let me know that you have cancelled my membership
View full review
ID
#2196256 Review #2196256 is a subjective opinion of poster.
Location
Sherman Oaks, California

The Sak - SAK344633

3.3
Details
I have tried your phone and gotten no results. I placed this order an need to cancel and then reorder in a different color. Im not getting results from email! Im angry now. I also signed up for the 10% off which is not reflected in my order. Please get back to me.

User's recommendation: Don’t count on getting in touch with this company! No response.

View full review
ID
#2196255 Review #2196255 is a subjective opinion of poster.
Location
Englewood, Florida
Company
2.4
Details
Someone called me with Uber eats and told me they werent going to send me both orders of $13.89 from my last purchase, it was a mistake and I didnt mean to order 2. This has happened to me before. I told the girl that when she got here and she called Uber and took the...
View full review
ID
#2196254 Review #2196254 is a subjective opinion of poster.
Company
Loss
$18
Preferred solution
Full refund
1.0
Details
Order # 365442379, I specifically requested a delivery date (which I was prompted by during my order) for 10/25/20 due to moving into a new home. I am receiving the order tomorrow, 9/29/20, and I do not yet live at that location, another family is. I have been trying...
View full review
ID
#2196253 Review #2196253 is a subjective opinion of poster.
Location
Manassas, Virginia
Company

It Works - Cancel my account

I want to cancel my account.. i call the numbers that are posted and it say phone number isn't up
View full review
ID
#2196252 Review #2196252 is a subjective opinion of poster.
Company
Preferred solution
this product doesn't work for me and I want to send back unopened bottles and get my money back

I purchased a groupon and wasn't given the sale price.

Need to speak to a representative.
View full review
ID
#2196251 Review #2196251 is a subjective opinion of poster.
Location
Walnut Creek, California
Company

Dyson - Lousy coustomer service on an expensive hair dryer

1.0
Details
I bought the hair dryer. It now stops running while I dry my hair, then I have to shut it off and turn it back on. I called customer support and was told it was 6 months out of warranty. SIX MONTHS - for a 400 hair dryer. I am beyond pissed. They wanted me to drive 45 miles to the nearest service center. I finally said some very not nice things and hung up, I will tell everyone I know about their lousy product and service.n

User's recommendation: I would NEVER recommend a dyson product.

View full review
ID
#2196250 Review #2196250 is a subjective opinion of poster.
Company
Cons
  • Lousy products
Loss
$400
Preferred solution
Let the company propose a solution

Uber - Ask for price within 5 minutes and 15 minutes

I want to speak with customer service to know the price for 5 minutes and 15 minutes drive.
View full review
ID
#2196249 Review #2196249 is a subjective opinion of poster.
Location
Flushing, New York
Company

Factory Outlet Store - Questions

I called and waited for someone to answer. They did answer, then just hung up on me!? I did not get to say a word. Is that normal?

User's recommendation: Take the call.

View full review
ID
#2196248 Review #2196248 is a subjective opinion of poster.

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

Nfl Shop - My order I didn't receive

1.8
Details
I put a order in 5ms ago and I still have not gotten it now I got to wait a nather mth to see If i will still get it not happy at all about this

User's recommendation: I would not buy anything unless you talk them first.

View full review
ID
#2196247 Review #2196247 is a subjective opinion of poster.
Company
Preferred solution
Price reduction

Postmates - Problems with promo code

1.6
Details
I got a voicemail that said that they have transitioned into an app only assistance

User's recommendation: Don’t use.

View full review
ID
#2196246 Review #2196246 is a subjective opinion of poster.
Company
Pros
  • Customer service phone number says use website
Cons
  • No contact number
  • Billing practices
  • No customer support
Loss
$16
Preferred solution
Honor the $10 promo code with free delivery!

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

JustFly - My flight was cancelled and I need new flight

1.0
Details
My flight was canceled by Lufthansa and I tried to reach out to JustFly customer care, It is almost impossible. I spent more than 4 hours on the phone no solution... Never again.

User's recommendation: never purches ticket from justFly. When you need support be ready to spend hours on the phone.

View full review
ID
#2196244 Review #2196244 is a subjective opinion of poster.
Company
Service
Justfly Flight Booking
Pros
  • Helps find cheapest flights
Loss
$1000
Preferred solution
reissue my ticket

Ubereats - I will like to apply for job

the answering machine just said a message and hung up the phone.

User's recommendation: Please call back.

View full review
ID
#2196243 Review #2196243 is a subjective opinion of poster.
Company
Preferred solution
Deliver product or service ordered