This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

Paytm - Rent transfer is pending since 3 days

My rent payment of Rs16498 is pending since 3 days. Please process it fast. Please tell when it will be done. Loooing for a instant reply
View full review
ID
#2543755 Review #2543755 is a subjective opinion of poster.
Company
Preferred solution
Let the company propose a solution

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

Shopee Philippines - Inquiry

Trying to purchase Trodot Stamps Just what to know if that the characters that are used in the stamp not yet engraved, meaning vacant and Ill be the one who will look for people who will engrave the characters.
View full review
ID
#2543753 Review #2543753 is a subjective opinion of poster.
Location
Antipolo, Calabarzon

Aspire Gear - My order

581913 is my order number Its been 2 weeks since i ordered it Why is it taking so long Are you scaming me
View full review
ID
#2543752 Review #2543752 is a subjective opinion of poster.
Location
Trenton, Tennessee

I need Wrangler Texas straight mid rise jeans Size 36

I need 2wrangler texas straight mid rise size 36 .I am in Thane Mumbai.Please contact me on 961905**** I need it urgent.My husband is traveling job so he needs same brand jeans pant. Hope for quick reply.I am your customer since 15years.
View full review
ID
#2543750 Review #2543750 is a subjective opinion of poster.
Company

BLIZZARD - Unknow charge to my banking account. Stolen information

I looked on my online bank statement. I'm not a gamer &; my 2 boys never used this site. But yet my card was charged from here multiple times. I have every incident written down. Someone needs to call me at 814) 442-****. My name is Christine.
View full review
ID
#2543749 Review #2543749 is a subjective opinion of poster.
Location
Somerset, Pennsylvania
Company

Riot Games - No response

I wrote a complaint a few weeks ago and still haven't gotten a response. Please read this and respond!
View full review
ID
#2543748 Review #2543748 is a subjective opinion of poster.
Company

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

CarTrawler - Scammers

Scammers !!! terrible service, my money was withdrawn from the account and did not provide the service, they also did not offer a solution to the issue, they just left me without money and a car !!! Caution Scammers !!!
View full review
ID
#2543746 Review #2543746 is a subjective opinion of poster.
Location
Dubai, Dubayy
Company

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

Binance - Need support

I am getting the following error [Binance] Your account may be at risk and deposit function has been temporarily suspended. You can submit a fiat deposit appeal to remove the ban via your Email or check Notifications on Binance official WEBSITE. If you did not initiate this operation, please contact Binance Customer Support immediately.
View full review
ID
#2543744 Review #2543744 is a subjective opinion of poster.
Company
Product
Binance Deposit

Facebook - My account was *** they change my email

Somebody where hacked my Facebook account Country: India State: Tamil Nadu Email: aravindm2526@***.com Call:91 9944****01

User's recommendation: It's urgent.

View full review
ID
#2543742 Review #2543742 is a subjective opinion of poster.
Company

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

Advanced Bionutritionals - They didn’t answer my request to refund me the cost of the order I have returned to them in time according to their regulations. I need to receive an answer., that they

I need an answer or their right address to send them another request, and be sure that they received my request

User's recommendation: This company care only to sell and does not fulfill their engagement.

View full review
ID
#2543741 Review #2543741 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • Have carried nutrition supplements
Cons
  • Scammed me and refuse to refund my money
Loss
$200
Preferred solution
Full refund

KFC Malaysia - Hi, recently I went to your KFC outlet in Aeon Seremban2, I noticed none of your staffs wearing glows...mainly who cleans and clear the garbage, in this pandemic situation your staffs should be taken

Complaints regarding safety gears(Gloves)( not provided to your workers who are collecting the rubies
View full review
ID
#2543739 Review #2543739 is a subjective opinion of poster.
Product
Kfc Malaysia Chicken
Preferred solution
Let the company propose a solution

Amazon - Issue resolved

I have got the refund as I requested for the same. Initially even after several request to customers care point, they did nothing but after given written problem, they resolved it quickly.
View full review
ID
#2543738 Review #2543738 is a subjective opinion of poster.
Company

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

Shein Hong Kong - For payment

I want to pay my orders using alipay,,becouz in payment methods have alipay but i been trying many times to use alipay payments but cannot work
View full review
ID
#2543736 Review #2543736 is a subjective opinion of poster.

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

Clarion Hotel - Sleep on Job

Arrived for reservation. Rung bell a few times. I proceeded to go around building a few times. Went to office and blew horn to see if anyone would respond. My brother came and beat in window by office. He peeped in and seen a woman with colored ponytail in deep sleep. He knocked again and she woke up. She came to the window with an attitude and said I was the only one working. And said were booked. I told her I have a reservation and she asked for my ID. She brought me the room cards with no receipt.
View full review
ID
#2543734 Review #2543734 is a subjective opinion of poster.
Preferred solution
Full refund

Ekart Logistics - Bad service always

Bad service in my area no parcel receive on time i will track my parcel on flipcart application they show your parcel already in office last 4 days and i will go to office to collect my parcel ekart office is always closed. Total wrost service of ekart parcel in my area pin code - 416510

User's recommendation: Ekart agency change to another person.

View full review
ID
#2543733 Review #2543733 is a subjective opinion of poster.
Loss
$1499
Preferred solution
Deliver product or service ordered

QuadPay Team are unable to update my credit card

This is the worst customer service Ive ever encountered. I. called them to update my credit so that my last payment can go through and they were unable to do that. I updated my credit with Afterpay with no problem. QuadPay is the worst, Im so done with them, They better not charge me for late fee because its not my fault that their system is screwd up.

User's recommendation: I will not recommend QuadPay to nobody.

View full review
ID
#2543732 Review #2543732 is a subjective opinion of poster.
Location
Carrollton, Texas
Company

The Legend Restaurant and Bakery - Complete disrespect of a Senior Citizen

Summary: Our waitress, a younger woman, came up to my Mother and directly told her "I will not wait on you." She then did not; leaving us for twenty to thirty minutes while she hung out with a nearby customer, and the manager, apparently her boyfriend, also did the same. Note: there were TWO tables in the section, we were regulars that always tipped 20 percent or more, and the owners refused to discipline either, or make compensation for the insult. Do not go there.

User's recommendation: Avoid this place, note to look for ants and cockroaches.

View full review
ID
#2543731 Review #2543731 is a subjective opinion of poster.
Location
Philadelphia, Pennsylvania

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

SnapTravel - Waiting for they reply

Still waiting for my reply /refund from Snap Travel . Case B_229**** The hotel sent the letter of authorization to refund me as they are not charging Snap travel, for the room, and also they are not paying the taxes that I paid to Snap Travel. Hope to get an answer is already 10 workings days since the letter was sent and case open again with the hotel letter authorization.

User's recommendation: I will do my recomendatiom after they answer me will informed the Hotel management too.

View full review
1 comment
#2011614

Hi there, Thank you for reaching out. Unfortunately, we're unable to identify your booking through the information provided in this review.

Therefore, we kindly ask that you return to the original chat thread you used to make a booking and type "Agent". You will then be connected to a live agent who can look at the status of your refund.

ID
#2543729 Review #2543729 is a subjective opinion of poster.
Company
Service
Snaptravel Customer Care
Pros
  • Will asser all after they reply to me
Loss
$7056
Preferred solution
I want my refund or a full credit to used my money case B_2292077

Etsy - Lack of action.

i do not like being sent to "pissed off". I was just trying to see if the items i ordered were actually still going to be delivered. one of them has since been delivered. it was supposed to take 1 to 2 weeks - but actually took a month. the second item will likely follow soon. I am at peace with everything except the "pissed off" part. you need to get it all gathered up and act like adults.
View full review
ID
#2543728 Review #2543728 is a subjective opinion of poster.
Location
Vancouver, Washington
Company

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

Shein - My package didnt come to my door

I came home and i didn't see my door i check my tracking app where is but its say its signed but i dont where please u can send my money back or i can find it
View full review
ID
#2543726 Review #2543726 is a subjective opinion of poster.
Location
Wichita, Kansas
Company
Loss
$37
Preferred solution
Deliver product or service ordered