Michael A Pdg

This review is written by an individual who has purchased the reviewed product/service and/or confirms being a paying customer of this company. Check our FAQ

Verified Buyer
|

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

"All orders are FINAL MATE" no refunds bro, that's the way it's done here in the AU

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
BLUblox - All orders are FINAL MATE no refunds bro, that's the way it's done here in the AU

An order was mistakenly placed by a family member after asked to merely place it in the cart for review before purchase. Sent a request to cancel the order 6 minutes after it was placed, and over 7 hours before shipping confirmation.

Yet their response was "Sorry mate, we have a hidden term and condition 63 stating all orders are FINAL". Not letting a customer cancel an order immediately after it's placed is a reflection of terrible customer service that are using a predatory practice to make a quick buck.

Oh yeah and their excuse is that the order has already been shipped, which is absurd since no company on the planet ships within minutes of ordering, that's nonsense to avoid giving a refund.

Then they concluded with "Sorry to hear you disagree with our policies and we cannot provide an answer to your satisfaction on this occasion."

So customers beware and know that your dealing with a company that'll do anything to squeeze a few bucks out of customers.

View full review
Loss:
$132

Preferred solution: Full refund

User's recommendation: Realize you'll never get a refund

Anonymous
map-marker Melbourne, Victoria

Dishonest company Thieves

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full

THIEVES! You can't get your money back from them.

If you don't have a physical store to try your products and you sell glasses you can't make it impossible to return them.

We all are different: shapes, sizes and likes. What is good on the picture doesn't always look the same in real LIFE.

FOR OVER A YEAR I'M TRYING TO GET MY MONEY BACK WITH ZERO LUCK.

BluBlox refuses to give me a refund because I purchased them whilst they were on sale.

I get it's in your terms and conditions, but who checks it when buying something online. IF YOU ARE SO STRICT WITH YOUR RETURN POLICY AND YOU ARE AN HONEST company, you would have stated that in the product description upfront.

PLUS the glasses are way too overpriced and uncomfortable

View full review
Anonymous
map-marker Las Vegas, Nevada

Very rude customer service

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
Contacted USPS on shipping status and was told they couldn't find the item and reach out to my bank about potential fraud. Contacted blublox before doing this and their customer service team said the following "You have chosen 7-12 business day shipping and your item has been in transit for 5 business days, so why would you do a charge back. You will be wasting your time and ours. Be patient, your order is on route and dont commit fraud with your bank"
View full review

User's recommendation: Stay away from the customer service

jerry M Agf

What is blublox physical address in Perth

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
Id like to attend the Blublox company in person re the clipons that they had sent me. As the clipons don't cover the whole of my glasses. Blublox kept saying that they do. Im not looking for a refund as yet but if this is not sorted out I certainly will
View full review

User's recommendation: don't deal with Blublox

jerry M Agf

Sleep clipons

clipons sent DO NOT fully cover the lenses of my glasses. As a result I'd like to either exchange them or refund my money. Simples
View full review

Preferred solution: Let the company propose a solution

John F Bzo

Mugged off faulty blue blocking glasses

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
Bought blue blocking multi lens glasses, everything is banana shaped and warped, they told me to see my opticians as Blublox can't help and told to buy another pair. Total rip this company are very expensive and will not help with any issues they just want your money then you can go to ***
View full review
Loss:
$350

Preferred solution: Let the company propose a solution

User's recommendation: keep well clear of them

Why Trust Reviews on PissedConsumer?

  • Professional auto and live moderation
  • 100% user-generated content
  • Equal opportunity and protection
  • Zero tolerance for fake reviews
  • Verified content
  • PissedConsumer is on the Inc. 5000 list

For more information read Blog article