My order

Call didnt go through. The number doesnt except incoming calls so I was not able to talk to anyone. I have sent a couple of emails with no response.
View full review
ID
#2610066 Review #2610066 is a subjective opinion of poster.
Location
North Babylon, New York
New Reviewer

I need a refund on my previous order

Backdrop Outlet - I need a refund on my previous order
Good Morning, My name is Dana Gibson and order number is 451115. Their was suppose to be a picture on the backdrop and its not. I sent several emails with my number and the photo that was suppose to be on the backdrop. No response and I also sent several emails when I found out my order was shipped and no response. I have also sent several emails once I received the backdrop and no photo was included and I still havent received a response or a call back. I would like to receive a refund because to me this is poor customer service because no one never responds or calls so that means you dont care about your customer.

User's recommendation: Don’t purchase anything from this company.

View full review
ID
#2144295 Review #2144295 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Company has horrible customer service
Loss
$144
Preferred solution
Full refund

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Don’t do business with this company. They will take your order, your money and then tell you a month later that they don’t have it and it will take weeks to handle it.

I ordered a Christmas gift from this company on December 4th. They took my order , billed my credit card and didnt send it. When I reached out to them they didnt respond. After several more tries they finally responded. Two days before Christmas they told me it was out of stock and it was going to take weeks to get it back in stock. They could have told me on December 4 they didnt have it and I couldve went elsewhere. Now its too late to get it by Christmas. It is a lousy way to do business, it is unprofessional. All they wanted to do was ring their cash register and they didnt care how long the customers have to wait for the product.
View full review
ID
#1740958 Review #1740958 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Not reliable people
Reason of review
Bad experience
Loss
$10
New Reviewer

Aweful service

During the Holiday season I ordered some backdrops and some accessories for my camera. The first problem I had was with my my backdrop I ordered it was the wrong one and when I called the 1-800 number and the person on the phone gave me her email address because she wanted me to take some pictures to prove that it was the wrong one. I did that as soon and I got off the phone and it took over a month of me emailing and calling to get a response from the company. Today called the 1-800 number again because I have been waiting on my two orders and I got a response saying that there was never any invoice showing of my order. I have the confirmation email and telling what I ordered so I emailed them to the lady. I am so sick and tired of this company. To all photographers out there don't order from this company. They lose your order and they send you the wrong stuff. When you call them out of it they do not respond to you. You have to threaten them by saying I am going to be telling all my photographer friends and tell them not to order from you any more to get a response from them. If you order from them beware and do not delete your email conformation telling you what you ordered because they lose everything and do not care about it
View full review
ID
#471121 Review #471121 is a subjective opinion of poster.
Location
Syracuse, New York
Loss
$100

Why Trust Reviews on PissedConsumer?

  • Professional auto and live moderation
  • 100% user-generated content
  • Equal opportunity and protection
  • Zero tolerance for fake reviews
  • Verified content

For more information read Blog article