Company has verified representatives
Peoplesmart is a paying client of Pissed Consumer and utilizes its services to proactively identify and correct customer service issues.
Submit review ›

Peoplesmart 's reply to:

Dear Ms. Dodge, Thank you for your recent correspondence to PissedConsumer.com dated March 1, 2015. Your concerns were forwarded to PeopleSmart.com for review and response. We want to thank you for bringing this matter to our attention. After researching, we found an account showing our services were obtained on 11/30/2014 to start a 7-day free Unlimited trial membership which included a contact report. The trial period expired on 12/8/2014. The membership was canceled on 11/30. We also see a 7-day free trial of Identity Smart was also... Read more

Was this review helpful? 0 1

Peoplesmart 's reply to:

Dear Mr. Harvey, Thank you for your recent correspondence to PissedConsumer.com dated February 16, 2015. Your concerns were forwarded to PeopleSmart.com for review and response. After researching your account we see order number 454415017 is connected to a membership which was created on 2/21/2013. The 7-day free trial ended on 2/28/2013 resulting in the $14.95 charge. This membership was canceled over the phone on 3/18/2013 due to not being satisfied with the product. We show that a new membership, order 551568221, was created on 1/1/2014,... Read more

Was this review helpful? 0 0

Peoplesmart 's reply to:

Dear Ms. Hill, Thank you for your recent correspondence to PissedConsumer.com dated February 14, 2015. Your concerns were forwarded to PeopleSmart.com for review and response. I apologize for any inconvenience caused with respect to this matter. We value you as our customer and want to make your experience with PeopleSmart a positive one. We do see that you called on 2/14/2015 and your membership was canceled and issued a refund for the amount of $19.95 was processed for receipt number 541166643. We will do one additional refund of $19.95.... Read more

Was this review helpful? 0 0

Peoplesmart 's reply to:

Mr. Dillion, Thank you for your recent correspondence to PissedConsumer.com dated February 7, 2015. Your concerns were forwarded to PeopleSmart.com for review and response. I apologize for any inconvenience caused with respect to this matter. We value you as our customer and want to make your experience with PeopleSmart a positive one. We have looked at your account and acknowledge a 7-day trial Unlimited Contact search membership and a 30 day trial IdentitySmart membership was started on 2/4/2015. The membership came with a free email report.... Read more

Was this review helpful? 0 0

Peoplesmart 's reply to:

Dear Ms. Allsop, Thank you for your recent correspondence to PissedConsumer.com dated January 23/2015. Your concerns were forwarded to PeopleSmart.com for review and response. I apologize for any inconvenience caused with respect to this matter. We value you as our customer and want to make your experience with PeopleSmart a positive one. As such, we issued a refund for the amount of $59.85. Upon the initial visit to the website, there was a sign up for report(s) in addition to the 7 day free trial that was automatically offered. This was... Read more

Was this review helpful? 0 0

Peoplesmart 's reply to:

Dear Ms. Hendrix, Thank you for your recent correspondence to PissedConsumer.com dated January 21, 2015. Your concerns were forwarded to PeopleSmart.com for review and response. I apologize for any inconvenience caused with respect to this matter. We value you as our customer and want to make your experience with PeopleSmart a positive one. As such, we have issued a refund on January 22,2015 for the amount of $19.95 which has been processed for receipt number 618973631. When you purchased your membership there was not a free trial membership... Read more

Was this review helpful? 0 0

Peoplesmart 's reply to:

Dear Mr. Harrison, Thank you for your recent correspondence to PissedConsumer.com dated January 12, 2015. Your concerns were forwarded to PeopleSmart.com for review and response. I apologize for any inconvenience caused with respect to this matter. We value you as our customer and want to make your experience with PeopleSmart a positive one. As such, we issued a refund for the amount of $9.95 which has been processed for receipt number 617776052.This will process immediately through our order system and card processor; however, please allow at... Read more

Was this review helpful? 0 0

Peoplesmart 's reply to:

Dear Ms. Hurley, Thank you for your recent correspondence to PissedConsumer.com dated December 30, 2014. Your concerns were forwarded to PeopleSmart.com for review and response. I apologize for any inconvenience caused with respect to this matter. We value you as our customer and want to make your experience with PeopleSmart a positive one. As such, when you contacted us on December 30, 2014, we canceled your membership and issued refunds for charges that occurred within the last 120 days. The total amount in refund that was issued to your... Read more

Was this review helpful? 2 0

Peoplesmart 's reply to:

Dear Ms. Monticello, Thank you for your recent correspondence to PissedConsumer.com dated 12/18/2014. Your concerns were forwarded to PeopleSmart.com for review and response. I apologize for any inconvenience caused with respect to this matter. We value you as our customer and want to make your experience with PeopleSmart a positive one. As such, we have issued four refunds on 12/18/2014, for the amount of $79.80 which has been processed for order number 560905379. Please allow at least 3-5 business days for your financial institution to... Read more

Was this review helpful? 0 0

Peoplesmart 's reply to:

Mr. Hutson, Thank you for your recent correspondence to PissedConsumer.com dated November 22, 2014. Your concerns were forwarded to PeopleSmart.com for review and response. I apologize for any inconvenience caused with respect to this matter. We value you as our customer and want to make your experience with PeopleSmart/IdentitySmart a positive one. As such, we have canceled your membership and issued a refund for the amount of $59.80 (4 months) which has been processed for receipt number 518772475 .This will process immediately through our... Read more

Was this review helpful? 0 0

Had an experience with Peoplesmart?

Did not find what you were looking for?
× You are about to contact PissedConsumer.com

Review submitted through "Contact Us" will not get published on the site or forwarded to Peoplesmart. However, many companies do monitor reviews on our site.

 
×
You are reading about Peoplesmart.
Filing a new complaint about
×