North American PowerComplaints and Reviews

Company has verified representatives
North American Power is a paying client of Pissed Consumer and utilizes its services to proactively identify and correct customer service issues.
Submit review ›

What Their Customers Are Saying
All testimonials are provided and verified by North American Power. Verified testimonials on Pissed Consumer is a paid feature of the platform.

Honestly i had no interference and everything went smooth with North American Power. The Rebate has to be filled and mailed but other than that I got everything I asked for and was offered. Thank you NAP! When it came to the rate, I seen a few that were lower but they were NOT renewable sources. I kept it green to not only save about 22% off my electricity but I also see they have the ability to get 100% renewable as well! Go North American... Read more

Everybody’s friendly at North American Power! Madeline C. Read more

They guided me through the process and answered all of my questions. Daniel L. Read more

Advanced
search
loading...
More Less

North American Power 's reply to:

We were deeply disturbed by the claims this gentleman made about what our Customer Care agent told him, and take our customer experience very seriously, so we reviewed the recording of this call to hear exactly what was said. At absolutely no point during the call did our agent tell the customer that our variable rates “would never go higher” than the electric supplier rates in the gentleman’s area. In fact, our agent did not say anything close... Read more

Was this review helpful? 0 0

North American Power 's reply to:

We contacted the customer and played the enrollment verification recording. We also cancelled his account with no termination fee, per his request. The customer was pleased with the resolution, and we’re happy that we were able to address the customer’s concerns. Read more

Was this review helpful? 0 0

North American Power 's reply to:

We are truly sorry that you had a poor experience with us, and we want to do what it takes to make this right with you. Although our records do confirm that a) we sent a renewal notice to your address on 6/9/15 when your first fixed rate term was due to expire on 8/10/15, and again on 12/4/15 when your second fixed rate was due to expire on 1/15/16, and that b) it appears you were charged correctly during this period, we are sending you an... Read more

Was this review helpful? 0 0

Over priced for gas and electric...$10.00 a month penalty to get out of my two contracts for a year. Trying to get my $50.00 welcome bonus has been on going for months. They did not have my correct address and now want me to send in an electric bill to prove my correct address. My correct address was on the welcome form I had to send in along with my electric bill to apply for getting the bonus in the first place. I have spent too much time on... Read more

Was this review helpful? 0 0

North American Power 's reply to:

We are truly sorry to hear your account of your experience with one of our sales representatives, and appreciate you bringing this to our attention. We take great lengths, through both our training and our quality control, to ensure that sales representatives are properly identifying themselves and any service or product offering. We also take complaints which allege that our representatives are not meeting our standards very seriously, and are... Read more

Was this review helpful? 0 1

North American Power 's reply to:

After researching the customer’s account, we were able to speak with her directly on what took place. The customer had multiple accounts with us and the one referenced here was never requested to be cancelled (though the others were per the direction of the customer). After going through the details of the account with her we were able to resolve her concern and satisfy her request. We also provided her with the contact information for our... Read more

Was this review helpful? 1 1

North American Power 's reply to:

After looking into the account we reached back out to the customer and were able to speak with him directly on what took place. We advised him that as per our terms of service, prior to the end of the customer’s fixed rate term he was sent a renewal notice with his renewal options. Since we didn’t receive a response, his account moved onto our market based variable rate. We issued a courtesy accommodation (in the form of a check) and the... Read more

Was this review helpful? 0 1

North American Power 's reply to:

We are sorry to hear about this experience for one of our customers. We have reviewed the account and left messages with the customer to discuss a resolution. We appreciate their feedback and look forward to connecting and addressing their concerns. Read more

Was this review helpful? 1 0

North American Power 's reply to:

We are sorry to hear about this experience for one of our customers. We were able to reach out and speak with the account holder and came to a resolution. We thank the customer for their feedback and remain committed to addressing any concerns and helping our customers to have the best experience possible with North American Power. Read more

Was this review helpful? 0 0

We were denied the $50 welcome card on a technicality. A very small one that could be fixed. They send you a notice that your contract is up after its too late to switch as it takes 2 billing cycles. On purpose, in my opinion. They then give you a choice, agree to another contract or pay a monthly rate that is almost double the new contract rate. Instead of almost 12 cents per kwh they charge you 18 plus. They are inflexible and arrogant as they... Read more

Was this review helpful? 2 0

Had an experience with North American Power?

Did not find what you were looking for?
× You are about to contact PissedConsumer.com

Review submitted through "Contact Us" will not get published on the site or forwarded to North American Power. However, many companies do monitor reviews on our site.

 
×
You are reading about North American Power.
Filing a new complaint about
×