Luminess Airbrush Complaints and Reviews

Customer Service Program ›

This company replies to the posters

Had an experience with Luminess Airbrush?   Submit review ›
Luminess Airbrush
Main address: 12802 Capricorn 77477 Stafford TX
1-888-793-7474, , help@luminessair.com
Customer Service Program ›

This company replies to the posters

  • 259 complaints
  • $26.6K claimed losses
  • $103 average
Had an experience with Luminess Airbrush?
Submit review › Submit review ›

     

My airbrush keeps blowing air. Looked on line, I read to take airbrush apart and clean. Did that and still not working. Need to know what to do next? Read more

Was this review helpful? 0 0

     

I ordered system after watching their commercials for several weeks. I ordered from the web addr they gave and paid my $78. To my surprise, I get a nasty email from "Luminess Accounting" stating my monthly payment of $78 was declined. I thought when I ordered I had paid for everything. There was nothing stating I would have monthly payments. I bought it to try and figured I'd just throw it away... Read more

Was this review helpful? 1 0

With Official Company Response      

Grossly overpriced airbrush, do your research, there are better options and a fraction their price. I ended up ordering more makeup because what I trailed was decent. My order confirmation provided no means to track it and no indcation of when it might ship. 8 days after the order (my card was charged the second I ordered) I emailed and got the standard "will reply in 24-48 hrs" autoreply - but... Read more

Was this review helpful? 2 0

     

I am thinking of purchasing this product and discovered this site with reviews. All I have seen so far is people complaining that they didn't understand their purchase crying scam! Has anyone actually had a good or bad experience with the product itself? Someone who understood their purchase and used the product? If your account is overdrawn by your $80 purchase or you are on a fixed income,... Read more

Was this review helpful? 2 1

With Official Company Response      

So I have been dealing with the Luminous Air *** since 9-16-2014 and just get more frustrated every time. I ordered it as a gift and when they sent back the confirmation it said there would be a monthly charge of $79.99 and an additional $39.99 everyother month for makeup. There was noway I could pay that nor could the recipient of my gifts. I called for a Return Allowance, never even opened the... Read more

Was this review helpful? 22 2

With Official Company Response      

This product is not what they say I tried it an I was not satisfied it didn't cover up my fine lines at all or my dark marks the makeup was to light for my completion I quickly return that back and hopefully I get my money back wish they took $69 out my account and they was only supposed to take $19 out never again. Read more

Was this review helpful? 12 2

With Official Company Response      

I am not sure what to do!? I was told I would be charged one price and they took almost 80.00 dollars out of my account! It was my understanding that I would be charged 19.99 for the trial period! Now I can't even find a way to contact or cancel my "membership"!! Please help things are going NSF because of the $80.00 bucks they took! Read more

Was this review helpful? 5 1

With Official Company Response      

I watched the info-mercial last night and all I got was ON SALE for 19.95 FREE SHIPPING; 30 day Return... I did not see or hear anything about additional payments! Today's ad on the website says "All this is yours today for only $19.95 to try for 30 days with FREE Shipping" in a flashing box. "To Try" - which implies the teeny-tiny small print you have to look for on another part of the page... Read more

Was this review helpful? 26 0

With Official Company Response      

I ordered this product based on television commercials, and thought that the price of $34.91 as very reasonable. I assumed that the replacement makeup would cost more down the line, and that was how the company planned to earn its profit. WRONG! Once I received my confirmation invoice, I noticed the fine print: "Customer Service may be reached M-F 8:30AM-5:30PM Central Standard Time by... Read more

Was this review helpful? 52 12
 
×
You are reading about Luminess Airbrush.
Filing a new complaint about
×